Site Meter

tisdag 2 september 2008

tisdag (*) (*)

Vilken morgon..
Hade bokat ett möte med en ny studievägledare imorse, skulle kolla lite kurser och fråga lite om fjärde året + nya examenskriterier.. ja en hel del frågor var det. Först och främst tar det ca en halvtimme att hitta parkering eftersom hela eskilstuna tydligen är under ombyggnad, ställer mig på ett ställe där jag inte får stå när jag letat runt som en galning.. var skitarg pga av att jag visste att jag skulle få böter! Stannade i receptionen för att fråga var Annas rum låg.. Fick då höra att de låg i västerås.. SJÄLVKLART! Dum som jag är hade jag ju inte frågat vart hon satt.. eftersom jag alltid gått i e-tuna tog jag det för givet o hon hade inte heller tänkt på att säga det, dumt av oss båda! Fick prata med henne i telefon och vi kom bestämde att jag skulle maila över mina frågor. Eftersom jag hade tagit ledigt hela förmiddagen blev det en tur på tuna park.. Sprang tillbaka till bilen som inte hade fått böter TACK :)

Sen blev de en hel del shopping.. klänning, kofta, strumpbyxor, strumpor, trosor, jacka, halsduk, body, parfym och nagellack.. opps.. ja som skulle spara till oslo.. men de va så himla snyggt :) o ja va ledsen över att ja missat mitt möte.. så ja var tvungen!

I dag blir de jobb till 17 sen aerobic 18.30-20.00 ska bli skööönt, work it baby.. denna vecka ska bli en mkt nyttig vecka.. ska vara så fit när jag kommer till oslo ;) Sprang en långvända me mamma igår de gick över förväntan med tanke på mitt cp lår!

Du vet att du älskar mig ;P

Inga kommentarer: