Site Meter

lördag 9 augusti 2008

Hottie

hur mår ni idag? ja mår bra, äntligen sovit ut ordentligt ,) kände mig halvdöd igår.. ja&cili åkte hem till aron på lite förfest dock helt nyktra, träffade lite nytt folk o de va trevligt innan ja fick en hand på min rumpa o ja kände att det var dags att bege sig vidare. Vi åkte till arboga o gled runt lite, träffade på en hel del sötnosar men ja tror att de flesta var inne på källarn..

Idag har ja setat hos Mam&Pap o pluggat, en hel del faktist.. men de suger att plugga själv till juridik tentor har iof haft marcela på linjen men jag önskar att ja satt i skolan o pluggade me patrik&david de ger så himla mkt.. men min pappa har faktist ställt upp som lite stöd o diskuterat frågor iaf frågor som gäller aktiebolagslagen :)

Ikväll blir det förfest hos Jonis me alla dom bästa, kommer nog bli superkul :) BA SPÅÅÅRA SÖNDER! Nu ska jag ut på en springtur innan ja åker mot kungsör igen! Vi ses i vimlet ,P

daaaance

2 kommentarer:

Anonym sa...

Buhu!!!! jag vill också vara med :( :( :( :(

Lindha sa...

O jag ville att du skulle med ,) o ja vill att du ska komma i veckan.