Site Meter

fredag 8 augusti 2008

stress

Vilken dag, hetsigaste dagen jag har haft här.. de har varit milt sagt kaos.

- börjar med kund nr 1, har massa frågetecken så jag ringer honom o han ska ringa tillbaka
-börjar med kund nr 2, fattas underlag jag ringer honom o han har ingen aning om var de kan vara..
-ringer runt till mellanskog, skatteverket, lantmännen osv o fixar ihop massa material
-börjar med kund nr 3 medans jag väntar
- papper öser in till kund nr 2 samtidigt som kund nr 1 ringer

detta leder till kaos på mitt skrivbord med tre kunder framme, telefonen ringer nonstop..
igår lovade jag min största kund att ha honom klar idag.. o jag har inte änns hunnit börja bara för att alla andra krånglat såå himla mkt, måste ringa honom nu o det ser jag inte fram emot..
skulle gärna sitta här hela helgen o få klart detta men ja måste plugga.. har inte blivit mkt plugg alls.. o på torsdag måste jag ta ledigt.. :/

ja mitt liv är kaos o jag har sjukt ont i magen just nu.. hur ska detta gå?
ska göra upp måndagens plan nu o försöka få ordning på skrivbordet igen

o nu ringer nästa kund, got 2 go..

i love..

Inga kommentarer: