Site Meter

onsdag 6 augusti 2008

Just nu är ja äckligt mätt...

Jag skulle inte ha proppat i mig så många bullar, kom nyss på att vi ska ta spännisbilder på gymmet ikväll juuu :P Tog sköna bilder igår också, ska försöka sno dom o lägga in dom :)

I dag har jag betalat min resa, vi ska åka till Gambia i höst:) Jag kommer åka den 17 nov men resten av familjen åker veckan innan..jag ska träffa vår "fadderfamilj" för första gången, har bara pratat me dom i telefon brev osv.. äldsta killen som kallar mig för sin lillasyster ska hämta mig på flygplatsen :) Ska bli så himla kul!!! Vi kommer bo på hotell men ändå tillbringa mycket tid i byn där familjen bor. Vi ska även kika upp lite för framtida bygge av hus därnere, vi har nämligen fått en tomt av familjen som tack för allt vi gjort för dom :)

som jag längtar... sol sol sol

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ju inte läst din blogg på år å dar nu.....buhu....kände bara att ja ve tvungen å ta de på arbetstid...nu när datorn har pajjat=) hihhi! inte lika sugen på helgen längre?? varför? ska hålla på lite i huset ikväll men om de blir tid över så hör ja av mej.Ni skulle väl ändå till gymmet å ta spännisbilder=P annars ses vi imorron!! Puss Puss lilla gullegris ;)

Lindha sa...

gulleeelin :) fick reda på att en person ska dit o ja vet inte hur de går om vi träffas.. men vi tar de senare duuu. Träffade ju dig nyss men imorn lär vi ju ses igen? my looove

MammaRebecca sa...

hejhej=)
kul å läsa din blogg och kolla va en old homeis gör om dagarna=)måste ju ta å ses nångång va ju skit länge sen. ha de bäst.