Site Meter

torsdag 7 augusti 2008

sleepy

Åh vad trött jag är, försov mig imorse :/ min klocka ringde inte o ja är helt säker att jag ställde den igår!!! Igår kväll satt ja o matilda i godan ro och kikade på rum i oslo, hittade väldigt många faktist :) Sen dundrar fyllepojkarna maxi&sami in, så då var det slut på lugnet så att säga :) haha helt jävla galna! Men de va kuuuul, planerade helgen lite o nu känns de lite bättre när ja vet att ja har back up hahah :P

nee nu måste jag jobba jätte effektivit eftersom jag sovit bort en halvtimme!

kisses

6 kommentarer:

matilda sa...

max, samuel, lindha och matilda på lördag... kan inte bli bättrre!!!! och förhoppningsvis camilla. :P

Lindha sa...

VI SKA SPÅÅÅÅÅRA SÖÖÖNDER :)

Anonym sa...

va händer ikväll?? ska hålla på lite i huset efter jobbet men nu måste vi träffas=) rings efter jobbet=) puss!!

Anonym sa...

Inte ens fåret kommer vara torrt! Nej Gym nu. Spårat!

retzina sa...

jag vill också träffas ikväll! singstar? film? saknar er!

Lindha sa...

cili har ju bjudit me oss alla till aron ikväll.. de verkar dock som om de bara blir hon o jag? ingen mer som ska med? puss lovers

who is gossip boy - har verkligen ingen aning! spännande ;)