Site Meter

onsdag 20 augusti 2008

MALAVIVA

I går var det en mkt rörig tjejkväll.. vet inte varför men jag fattade ingenting o alla pratade i mun på varann o jag var helt virrig.. kallade max för marcus två ggr och fick inte fram rätt ord alls :) De blev lite galet, men mysigt var det!

Nu ska jag snart till mormor&morfar och äta lunch.. mormor ringde igår och jag hann inte svara så hon kom till mobilsvar, sen ringer hon 5 min senare och säger
- Jag ringde dig nyss men då var det någon tant som svarade så jag la på.
Sötnos, hon trodde att någon annan svarat i mobilen bara för att mobilsvaret hoppade på :)

Gick riktigt bra att springa igår så nu är jag lite laddad igen.. har gått så tungt ett tag! I morgon gäller det :) hihi. I dag blir det nog lugnt.. promenad och packa lite ska jag nog pyssla med.

puss lovers!

4 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Måste bara fråga va ska du göra i oslo då??=)åker du dit själv eller? kul å komma iväg=)lycka till då gumma=)

Lindha sa...

De är jag&Matilda som åker, vi ska jobba o leva livet ,) brukar träffa din mamma på ok i kungsör :)

retzina sa...

haha neej tjejkvällen var fan helt störd! jag fatta fan ingenting :) promenad till elin ikväll baby? pussss

Lindha sa...

hehe nee bra att du också kände så :) ja har vart hos Lanna så jag stannade till hos elin då på vägen hem.. pusss