Site Meter

fredag 29 augusti 2008

NRJ FREDAG :)

Morning! Vaknade med ett leende, idag är det FREDAG! Vilket innebär att en superhelg närmar sig med stormsteg och att våran flytt närmar sig även den :) Nu går mejlen varm med personer i grannlandet, det här kommer bli så kul - ni kan aldrig ana :)


Inte mkt på jobbet alls nu, ska strax ringa o tjattra med lite kunder o sedan försöka styra upp en plan och lite organisation, försöka få in arbete i lagom takt så att de slipper bli kaos på slutet.. ska försöka ge min syster en mjukstart även fast hon börjar precis i kaostiden runt momsinlämningen, vi får se hur de kommer gå.


Lyssnar på NRJ nu, alltid på fredagar, vill inte att de ska bli vardag för hur kul är de då att vakna upp på fredag morgon? :P Kör lite moves, värmer upp till ikväll ,P

Hoppas ni är laddade mina girls - de här ju i princip sluta hur som helst de är ju bevisat!

Sista natten i min fina underbara lägenhet.. jag älskar den juuuuu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

blogg.....nja kanske skulle kunna fixa....har ju ingen dator nu......IGEN....lr internet funkar inte än...=)hoppas att de lir roliga uppdrag ikväll...=P har ju redan ett.....fixa en cykel...kan bli lite svårt men va gör man inte för er=D nu måste ja jobba lite....=/ ses ikväll love!

Lindha sa...

Jaaa de låter ju positivt iaf ;) hehe annars får du o ja dela cykel, de brukar ju gå bra HAHA! ses senare GULLUNGE!!!!

matilda sa...

haha, du skulle kunna sitta på min pakethållare om jag inte alltid vart livrädd för att skjutsa, och om jag änker rätt så når du inte pedalerna för att kunna skjutsa mig ;)

lindha ..... spåra fritt!