Site Meter

torsdag 28 augusti 2008

Mimmi muuuus

Antar att ryktena redan spridit sig långt bortom kungsörs gränser, MIMMI HAR SKAFFAT SIG EN BLOGG! Ja det är så sant :) Ni måste genast kika in o kommentera så att hon känner sig varmt välkommen till blogg världen: mimmi-mus.blogspot.com
Jag älskart :)

Nu är det ännu högre press på er andra på min lista, så hur går det för er sötnosar? Jag hoppas och antar att ni är i full gång :)

Idag har vi packat och packat.. de mesta är klart, känns så bra. Sen har jag hängt hos sandra ett tag.. stackarn har en ordentlig stukning i fingret ( hände i lördags, som allt annat) hon har varit hos ortopeden i västerås och fått det stöttat.. o ja som hela tiden sa att hon skulle sluta klaga och dricka mer, förlåt kära vän ;) hehe imorn är det spårad fest igen en av de sista på ett tag.. hur kommer morgondagen att sluta? De kan verkligen gå hur som helst, vi har iaf planerat en cykeltur och lite uppdrag.. så se upp :P

nu ska jag duscha o sen mysa ner mig i sängen!

P.S I Love You

2 kommentarer:

Mimmi sa...

äääsch ;) du måste ju lägga in mig på din lista nu! :P pussis, ses ikväll! jag mår mycket bättre idag! pussis

Lindha sa...

jaaaa vad glad jag blir, saknat dig som tusan!