Site Meter

söndag 17 augusti 2008

skön helg

Riktig skön kväll igår, myste först hos kusin med god mat o massa annat gott, kollade på hancock :) sen åkte ja hem till sandra där cili&matilda också var.. sen drog jag och max hem till mig o kollade på batman the dark knight.. mycket bra filmer och mycket bra sällskap!

imorse blev det gymmet, tre tröttisar :) sen hem till syster o gosa med barnen som var helt galna :) sen hem till M&P.. städade&tvättade min bil, var ute o sprang och åt god mat :) nu är ja hemma igen o ska städa lite och börja flyttpacka.. känns som om ja hunnit så mkt idag.. första söndagen på år och dar som ja inte är bakis känns det som :P

hihi nu ska ja mysaa*

4 kommentarer:

matilda sa...

buuu jag ska jobba kväll idag, så det blir nog inge gym för min del. :(
ha en bra dag på jobbet lilla du!

Lindha sa...

men dååå, men vi kan gymma på onsdag tycker jag? :) måste springa imorn eftersom loppet är på tors.. du är en sötnos!

matilda sa...

nej kan inte onsdag!!! men däremot imorron, du kan springa på gymmet! :) ;) ska på fotboll på onsdag! du själv kan va söt!

Lindha sa...

men åh hur ska vi lösa alla våra problem hjärat? ja springer hellre ute juuu men kanske kommer ner till gymmet efter det? det beror på vilken tid ni ska träna, vi ska springa vid sex o sen blir de väl tjejkväll vid åtta tiden? hmmm?? vart är de fotboll? hemma? jag vill :) du är sötaste sötnosen.