Site Meter

tisdag 26 augusti 2008

trött huvud

Idag har jag faktist fått lite gjort, trot eller ej :P Åkte upp till syster och hämtade massa lådor och pussade på ungarna, käkade och tränade, oj vad tufft det var.. inte gjort koreografi på hela sommaren och det kändes i huvudet kan man säga hahah.. var lite vilse ett tag, o eftersom de som var där var mina gamla "elever" så var ja ju tvungen att stå längst fram o försöka vara bra.. haha men kul var det iaf :) kommer definitivt kännas imorgon! Sen har jag packat en hel del faktist, superduktig! Har även börjat lägga fram sånt som ska med till oslo.. lakan, filmer, kort osv..

Imorgon ska jag rida med Lanna, ska rida hennes unghäst Noblesse.. kan bli riktigt spännande med tanke på att jag inte ridit på ett jävla tag.. blir nog kul :) sen packa.. o sen?

Nu ska jag belöna mig själv med ett avsnitt The Hills (det ligger nya ute på mtv.com) och nya cosmopolitan!

P.S I Love You

Inga kommentarer: