Site Meter

onsdag 27 augusti 2008

Going 2 fast

Min hyresvärd ringde på morgonen och frågade om han kunde visa min lägenhet, shiiiit den är inte i sitt bästa skick nu med halvpackade kartonger och kläder överallt.. men han visade den tydligen iaf.. men de var iof bra för den som kikade blev intresserad ( trots röran) och vill troligen flytta in 1 sep.. på måndag alltså.. blir sjukt stressigt med flytten eftersom jag isåfall måste hinna städa i helgen också, men de kan de ju vara värt om jag slipper betala sista månadens hyra :)

Så vart kan ja bo nästa vecka, min sista sverige vecka? ;P hihi.

På fredag blir det troligen sista grillningen med gänget, lite vin och bara mys :) det ska ju vara soligt i helgen, bara för att ja kommer ha fullt upp typiskt!

nej nu slutar jag snart, ska träffa min syssling Linn och sedan rida me Lanna, skojjig dag :)


pussis mina hjärtan
Krya på dig mimmi, min älskling!

P.S I Love You

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack. kan behövas. buuu.

Anonym sa...

gick det bra att rida igår? fast det antar ag att det gjorde :) hoppas det var kul iaf! :) pussis

Lindha sa...

Ja de gick bra :) hur mår du idag? puss