Site Meter

söndag 7 september 2008

goodbye

många av er som känner mig väl tror säkert att de jag var förbannad över igår morse var något helt annat, men de jag var förbannad över igår m0rse var ingenting mot i fredags kväll.. ett slag i magen o jag kunde verkligen inte resa mig upp... tack för den. Men jag kommer inte kommentera det mer här, det jag kommer göra är att sätta lösenord på bloggen, så för er som inte är mina närmaste slutar resan här - där den inte har börjat iaf för ett tag.

jag har nyss kommit hem från elin där jag sagt hejdå till världens underbaraste vänner..
vi kommer åka imorgon tjugo över tolv.. so goodbye.

ni kan inte ana hur skönt det ska bli att komma ifrån det här, för nu är det verkligen en stooor soppa här hemma, och jag orkar inte mer för tillfället.. jag vill tänka att jag är stark, att jag varit med om sååå mkt värre saker än det här och det överlevde jag.. även om det inte var med marginal...


så alla som vet precis allt som hänt.. tack för ett stöd, ni vet inte hur mkt de betyder..

Vi ses.. eller kanske inte?

6 kommentarer:

matilda sa...

vi ses- eller kanske inte?? :) ska du åka utan mig? hihi

Lindha sa...

dig vill jag definitivt träffa, men en del kanske det är lika skönt att slippa, vad vet jag?

matilda sa...

jaaaa jag skojja bara :P
nu skaffar vi oss en ny idetitet??
nu går jakten lös på en norske gut till dig!!! jag ska göra mitt yttersta! :D träffa massor med nytt folk... bara gå ut genom dörren så står storstan där... aahhhh!

Anonym sa...

Jag älskar DIG!

Anonym sa...

ha en helt underbar tid nu:)

MammaRebecca sa...

Men ush de låter inte så bra gummam. men hoppas ni får de bra i oslo nu då å LYCKA till=)