Site Meter

söndag 14 september 2008

im back

hej sötnosar!

Ni som känner mig vet att när jag är förbannad så säger jag mkt som kanske inte är igenomtänkt, ¨så självklart bloggar jag fortfarande, men på ett annat ställe.. där de närmaste kan läsa precis allt som händer och alla känslor jag känner, för jag bloggar för att kunna få ur mig mina känslor. På den här bloggen känner jag att det inte funkar att blogga på det viset eftersom alldels för många läser här. Så här kommer jag uppdatera någon gång ibland så att gamla vänner vet vart jag befinner mig osv :)

Jag är iaf i oslo nu, en vecka imorn och jag trivs så bra! Jobbar på postens lager och bor med 5 underbara tjejer nästan precis i centrum, i like it!

nuu ska jag sända iväg lite mejl till människor jag saknar nå så förskräckligt!

Inga kommentarer: