Site Meter

torsdag 25 september 2008

Ihhhhh

Nu sitter jag här med ett glarre vin, fattar ni hur bra jag mår eller? ja tror fan inte att ni fattar de asså ;D åhh i love it, ska ut o ta några öl ( läs vin ) ikväll med lit jobbarkompisar, eller ja vi får se vilka vi blir :P hihi. Jag trivs så sjukt mkt bättre på jobbet nu.. bara drygt att jobba med en person nu.. haha - är du 140 lång? - är du 15 år? nej du får inte bära några paket alls.. men han menar väl bara väl men ja blir lite irreterad! o så har ja hittat en sån heting.. uhhhh. inte bra och tänka på snusk när man jobbar men jag kan inte hjälpa det ;P mmm ni skulle vara här asså!

matilda gjorde nyss världens roligaste sak också.. vi har börjat prata lite me dom som jobbar innan oss asschyssta grabbs o de bjöd oss på fotboll och sa att vi skulle höra av oss om de blev nå fest i helgen.. så skulle matilda ta josés nummer från min mob o messa han om ikväll.. så var det inte josés nummer det var raffaels, hahahha så nu tror han att tilda typ raggar på han, åhh ja dör de kommer bli så kul imorn på jobbet :P hahahaha. you gooo girl!!! hahah -hej, de är matilda din bästa jobbarkompis!!!! hhahahahhahahah ahh ni kan inte fatta, men ja har fan legat på golvet och skrattat!

nee nu ska vi kila och spöa josé som gör att vi skämmer ut oss hela tiden, säger att vi är strippor, ger oss fel nummer osv.. vi är rätt kända på posten efter våra två veckor :)

Inga kommentarer: