Site Meter

torsdag 4 september 2008

torsdag

Hej godingar.

Hur mår ni idag? Jag är så sjuukt trött, sovit som en kratta några nätter.. mkt som händer på alla plan för tillfället..
Nu ska jag strax kila över till mormor&morfar och äta lunch med dom, åh vad jag kommer sakna dom.. jag är verkligen deras lilla tjej fortfarande, kramas hela tiden, sitter i knä, håller om dom osv :) Jag älskar dom så det gör ont - säg något du inte älskar Lindha? hihi. Min farmor&farfar ska jag få träffa ikväll, för idag fyller min paps år, så hela släkten kommer över, ska mysa o prata massor med alla, antar att min flytt kommer bli hetaste samtalsämnet som vanligt.. inget som mormor&morfar och farmor&farfar gillar.. att vi drar iväg och inget boende eller jobb är helt klart, men så är det och det gör det hela så mkt mer spännande :)

De är så mkt jag vill hinna med innan vi åker.. åker SÖNDAG NATT.
Men planeringen för de sista dagarna är redan proppfull..
Hoppas jag hinner träffa alla jag vill träffa o mysas lite me mina mysisar.. men ja kommer ju troligen hem snart igen, inom tre veckor iaf :)

I dag har jag mkt jobb så nu ska jag köööra på.

DU vet att DU ÄLSKAR MIG

2 kommentarer:

matilda sa...

helluuuu.
läs din mail.....
säg sen åt mig vad du tycker och vad jag ska skriva tillbaka :)

Lindha sa...

wee, jag har mailat dig goding dääär :P