Site Meter

onsdag 3 september 2008

onsdag

Lugn dag på jobbet idag...

I dag ska jag vara valpvakt åt fam wikholm - hur mysigt är inte det? Dom är så pyttesmå, har just börjat springa, hoppa runt och busa med varann. Sen blir det nog ner till runevallen o kika på grabbsens sista halvlek eller en promenad me mimmsan.. ? Sen ska det iaf mysas framför idol med dom bästa.

Ni måste testa det här, jag blev själv förvånad över utfallet.. Det stämmer så jävla bra!!
http://www.lovecalculator.be/quiz/en/3906728/free

you know that you love me

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men vafan då, nu gick jag i din fälla! :)

Lindha sa...

hehe, intressant svar faktist :)

retzina sa...

haha, kul grej det där :) verkligen!

Lindha sa...

MMM, du fick dit mig duuu.. känner att jag måste förklara det sista namnet lite hehe.. men inte här kanske :P

Anonym sa...

hahaha, jätte kul:)

Lindha sa...

jag är så sjukt bra på de här, vet ni hur många jag har lurat? vet typ allas kärlekar nu, men de flesta hade man ju kunnat ana.. hahahah, im the maaaan ;P