Site Meter

lördag 11 oktober 2008

om jag trivs?

Två inlägg på en dag, vad händer? :) haha. många undrar hur jag trivs och hur det går med hemlängtan osv.. så istället för att berätta 200 ggr om dan så skriver jag här :)

Jag trivs väldigt bra här, jag älskar staden som är stor men samtidigt så himla mysig, verkligen en stad man blir kär i! Jag trivs jätte bra på jobbet, vi har kommit in i gruppen bra och känner att vi är en del av teamet, vi får mkt beröm och det gör det hela så mkt roligare.. sen att man jobbar med helt underbara personer gör det ju inte mkt sämre heller!

I boendet trivs jag också bra, haha surprise.. alla tjejer är så söta och vi har redan kommit varann så nära, vet vilka alla ligger med osv hahah :P nej men dom är jätte söta.

Att vara hemifrån är jobbigt till och från, dom jag saknar mest är Saga&Liam - helt klart!!! dom hade blivit så stora när ja kom hem och saga var så kramig och ville att jag skulle välja kläder, klä på henne, sätta upp toffsar, sitta i mitt knä och så skulle jag bära henne hela tiden, hon är verkligen min tjej! o liam fick jag jaga för att få pussa på, han kommer bli så sjukt snygg.. han ser ut som en liten casanova redan nu.. annars så längtar jag inte efter så mkt, saknar ju såklart min familj o mina tjejer.. men det funkar.. det finna så mkt som jag inte saknar också.. kungsör, att konstant tänka på någon, rädslan hela tiden, soppan... ibland är det så skönt att veta att man är här och man kan inte träffa vissa personer man får för sig att man vill träffa för det går inte och det är lika bra det, bara så onödigt... såå för att samanfatta... JAG TRIVS :)

nu ska jag kila ner till undervåningn där alla tjejer håller på o fixa sig, det kommer många hetingar ikväll.. ;P jag kommer döööö

kisses

1 kommentar:

Mimmi sa...

hmm, näää, det stämmer inte riktigt. Du saknar ju mimmi myyyys mest, viiiissst? ;) pussis