Site Meter

söndag 19 oktober 2008

Helgen

Åkte hem med nattbussen tors natt o var framme i örebro tjugo i fyra på fredagsmorgonen, sov alldeles föör lite och åkte till västerås kl åtta för att ta sprutor inför gambiaresan.. jag var så sjuuukt nervös, men jag överlevde :) sen blev det ett stopp hos farmor&farfar för att slänga i sig lite frukost o sen vidare hem o duscha o gå ut med hundarna innan det blev att bege sig in till köping och luncha med Mamma&pappa. Vidare hem och följa med syster upp till dagis och hämta ungarna.. det var lycka, fick alldeles ont i hjärtat när de kom springandes <3 sen åkte jag hem o sov några timmar innan jag begav mig till elin och myste med världens underbaraste vänner... <3 blev mkt snack och skvaller ;P

lördagsmorgon upp tidigt och in till eveline som tog ut mina extensions och klippte&färgade :) känns superbra som vanligt när hon har fixat lite :) sen blev det världens mysigaste middag och en långpromenad innan jag åkte vidare till köping och käkade på kina med mina kusiner <3 sen till kungsör och träffa lite mer sötnosar för att sedan bege sig till köping igen.. fram o tillbaka :P

söndag, skulle försöka sova länge med flög upp vid nio eftersom det var sista dagen hemma, åkte ner till mormor&morfar o pratade en massa strunt me dom, sen ut o gå en långpromenad och äta mammas supergoda mat, låg i jaquzzin i över en timme och hade lite spa med ansiktsmask och hårinpackning, så välbehövligt :) sen har eftermiddagen spenderats hos syster med barnen och nu ska jag bege mig till köping för att se en bio :)

o har pratat konstant i telefon tror jag, åhh vad ja har saknat att kunna prata länge med alla sötnosar!

Tack för en underbar helg, ni är dom bästa!

Inga kommentarer: