Site Meter

söndag 2 november 2008

söndag

Åh vad jobbigt allt känns för tillfället.. tjejerna har nyss åkt hem, jag är bakis och sjukt trött, tjaffs igårnatt, väsnades i lägenheten så stackars elsa vaknade som skulle upp och jobba.. :/ Men helgen med tjejerna har iaf varit den bästa på länge länge. Har hunnit prata igenom och tagit igen så mkt..

I fredags skulle dom komma vid tolvtiden så jag o matilda tänkte att vi går ut o tar oss ett glas o det blev mer än ett glas så att säga, så vi var väl rätt kanon båda två när tjejerna överraskade oss med att vara utanför vårat hus :D på lördagen hängde vi på stan och sedan gick vi ut o käkade i aker brygge, så mys :) sen blev de lit drinkar på cafe sör och sedan blev de köa in till yatzi, men de va knökfullt, smart o börja köa vid tvåtiden? så det blev hemfärd.. efter lite om och men så sov jag med cili och hade hennes knän i magen hela natten ;P hihi du är sååå mys att sova med :P

idag sov vi alldels för länge.. tog en lång utefrukost som övergick i en lång fika på världens mysigaste cafe... sen var det dags att säga hejdå, jag hatar hejdå o jag hatar att inte veta när man ses igen..

men nu ska jag tänka framåt, en ny vecka o mer pengar att tjäna ihop, varje dag här blir ca 3 dagar till på vår resa! pengar pengar bara samla o sen dra i 3 mån o bara sola o se världen...

en promenad och prat me bästa sambo står högst upp på listan just nu.

SAKNAR ER

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar DIG!