Site Meter

onsdag 29 oktober 2008

kiss kiss baby

hej babysar!

hurmår ni? jag mår fint så fint :)
dagarna rullar på och snart var det två veckor sedan jag var hemma sist, saknar barnen så mkt.. men de vet ni redan :P ska iaf sova hos syster (i sagas rum, det var väldigt viktigt hihi) nästa gång jag kommer hem (14 nov) för då är mina föräldrar o andra syster&hennes karl redan i gambia och väntar på mig :) sedan åker jag äntligen till solen, 40 grader och garanterat sol varje dag, låter helt ok :P

i helgen kommer cili, mimmi och elin hit, de kommer blir så kuuul :) jag & tilda har gjort en suprbra plan så att de ska få se så mkt som möjligt och träffa de flesta av våra godingar här borta.. o massa tid för bara mys o prat, som jag läääängtar! :)

nee nu ska jag sova, tidigt va? nya vanor nuu :P o vet ni? jag sover så himla bra på nätterna, inge ligga o fundera, inge rädsla, inte konstiga tankar utan bara somnar med ett leende :)

morgonpromenad imorgon!

i miss you guys...

Inga kommentarer: