Site Meter

måndag 5 januari 2009

en vanlig dag på landet

Jaha tillbaka i vardagen.. ligger i soffan och läser bloggar medans saga&liam springer runt här hemma som två tokar.. :) halv åtta imorse kom dom, dagis var tydligen stängt idag!

Imorse var jag nere på mitt gamla jobb och pratade lite me chefen.. så om en vecka börjar jag heltid där nere igen, jag ska ta hand om momsredovisningen och min syster ska nog jobba lite mer med deklarationer, kontrolluppgifter och inventarielistor... hoppas att jag får vara med lite på de och kika också.. spännande spännande! Men jag har fortfarande oslo i tankarna och har lite på gång därborta, men de är mkt som väger in.. men nu en tid framöver blir de jobb på aspa ekonomikonsult iaf. Så vad ska jag hitta på min sista lediga vecka då? :)

ikväll ska jag umgås med tjejerna, vill bara sitta och prata och höra deras åsikter om allt, man får alltid en ny syn på det hela när man diskuterar med dom.. men först blir det middag med syster, hennes karl och barnen, det har jag saknat :)

så blandade känslor att vara hemma..

Inga kommentarer: