Site Meter

onsdag 7 januari 2009

onsdag

Gårdagen spenderade jag hos cili o västerås, vi var till media markt och skulle köpa en ipod till mig men dom var fortfarande slut, skulle kanske komma in på fredag.. åhh jag vill ha den NU :) sen handlade vi lite mat och åkte hem och gjorde en mkt god middag.. hemmagjort potatismos&falukorv hehe.. SÅ HIMLA GOTT :) och sen åt vi ost&kex :P och beställde lite bikinisar från Victoria secret, så JÄVLA snygga :) hott hott! Sen åkte jag hemåt och kollade på film me M&P.

Idag har jag hängt med min kusin, vi tog en promenad och sen låg vi i soffan o snackade, oj vad jag har saknat han!!! Nu har jag nyss packat in alla mina kläder och andra saker i mitt nya rum, och allt mitt smink på min toalett så nu känner jag mig lite mer hemma.. fick ett mess av baby som tyckte att jag skulle ta bussen till oslo idag.. de va nära att jag drog iväg igen faktist, åh jag vill verkligen åka men på måndag börjar jag jobba och det är mkt som jag måste fixa innan :/

Ska snart laga mat till familjen, ska göra laxstroganoff faktist :P som matilda har lärt mig :)
sen får vi se vad som sker, skulle vilja åka in till matilda o hänga lite.. har ju ett nytt avsnitt av gossip och skönheten och odjuret som ja vill se me henne! men eftersom min bil befinner sig i sthlm så har jag lite svårt att ta mig överallt, annars åker ja nog in till kungsör imorrn.. skulle vilja träna också.. hänga på någon till gymmet kanske? o sen kolla film? vad säger ni tjejer?

Inga kommentarer: