Site Meter

fredag 9 januari 2009

Fredag

Hej babysar!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att joss ska hämta upp mig :) sen åker vi upp till sthlm! ska gå lite på stan och sen festa me lite kompisar som man inte träffat på hur länge som helst, ska bli superkul :) sen imorgon ska jag hämta min bil hos min syster och sen puttra hemåt.. ska bli så sjukt skönt att få hem lilla pärlan igen - älskar min bil :)

på lördagskvällen blir de lite häng me brudarna, hörde rykten om vin? hmm ja som inte skulle festa så mkt eftersom det blev en hel del fest i oslo, nu skulle jag åka hem och bli hälsosam - men vin me mina bästa kan man ju inte säga nej till?

Nu vill jag att joss ska komma hit så att jag blir på mitt bästa humör.. de här var ju lite jobbigare än jag trodde.. saknar <3

ha en toppen helg!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Lindha, det är glest med kommentarer på min blogg. Läser du den fortfarande? :P Sees imorgon. Ha så skoj i Estocolmo! Pussis!!

Lindha sa...

Klart jag gör babyboo :) ses ikväll <3