Site Meter

måndag 19 januari 2009

Min oslo helg

har varit helt jävla perfekt, om det bara kunde ha varit helt gräsligt så att de skulle kännas underbart att få åka hem.. de gjorde det ju inte precis, samma känsla som alltid annars, JAG VILL INTE! Men nu är ja hemma o det känns inte så farligt förutom att jag inte sovit en blund inatt.. klump i bröstet. I fredags gick ja och max och käkade frukost o sen shoppade vi lite, upptäckte ju att ja fått in massa pengar på mitt norska konto.. hehe tack posten ,) sen blev det hem o sova lite innan baby kom hem.. vi gick till deli och köpte mat :P bäästa nudlar&kylling hihi. Sen blev det en film innan vi knallade hem till max och blev bjudna på mat och kollade på en hemskt film.. På lördagen blev det soooovmorgon och sen gick vi ut och åt frukost på ett myscafe där vi satt hur länge som helst och bara pratade och myste.. sen hem och dricka lite vin och slappa innan vi gick ut och åt, hahah låter som om vi bara ätit :P sen drog vi hem till max (igen haha) och sen hem och drack mer vin o så tänkte vi dra ut och dansa men sen blev det inte riktigt så.. hehe.. På söndagen blev det bara mys och laga lite mat hemma innan jag var tvungen att åka hem ;(

Idag efter jobbet ska jag till en kiropraktor som ska fixa min rygg som är lite pajj efter hårt jobb på posten :P är lite halvskrajj över hur han kommer knäcka den... sen blir de nog en sväng in till kungsör för att träffa mina tjejer :)

Inga kommentarer: