Site Meter

tisdag 20 januari 2009

Tisdag

Sitter här helt själv på kontoret, håller på att avlida faktist, vad skulle jag göra utan NRJ? Det är det som håller mig vid liv idag. Inte kan jag blicka framåt mot ett skönt gympass heller.. för jag får nämligen inte träna förrns framåt helgen beroende på hur min rygg känns.. hade början på en inflamation i vänstra sidan :/ Så det blir antagligen en behandling till och lite vila framöver.. och mkt stretching.. känns väldigt segt i dagens läge eftersom hela min kropp skriker efter träning! Men jag får jogga lätt och promenera iaf, så det får det bli den här veckan.. ska nog fuska lite på torsdag och gå på salsan iaf, får väl ta det lite lugnt.. vill inte missa mer nuju :P

Idag blir de middag med barnen och sen svänger jag in till kungsör för promenad och mys med dom bästa!

Inga kommentarer: