Site Meter

söndag 25 januari 2009

natti

Dålig update nu, i know.
Salsan var iaf hur kul som helst, jag älskar det ;) ska försöka gå så ofta jag hinner men eftersom de är tors och sön kan de bli lite svårt eftersom många av dom dagarna kommer att spenderas i oslo... men ja ska gå så ofta jag kan! Väldigt kul att träffa Mimo&Linn också, räknar dom fortfarande som två av mina närmaste vänner även om vi inte ses så ofta, vi hade en lång period när vi nästan umgicks dygnet runt :)

I går hängde vi hemma hos sandra&ante, de blev lite vin.. inte för mig dock som var taxi!
Idag har jag haft en väldigt skön dag med långpromenad, god mat, långt bad, läst ut en hel bok (nä'stan) och slappat skönt :) på kvällen åkte jag hem till sandra och mötte upp resten av tjejerna, sen låste vi in oss i sandra&antes sovrum och snackade tjejsnack.. sååå skönt.. bästa kvällen på länge, ja säger det nog väldigt ofta men fan vad jag älskar er!

imorgon ska jag göra världens coolaste sak, jag borde egentligen sova nu men jag är alldeles för nervös.. sen ska jag till gymmet + promenad med cili(?) och sen hem och gratta mami med resten av tjocka släkten ska försöka hinna in på salsan också.. ojoj full dag men de är skönt då går tiden fooooort!

PUSS mina sköna

1 kommentar:

matilda sa...

men jaaaa såklart, vi får ta oss ett distansförhållande :)