Site Meter

torsdag 22 januari 2009

SATC

Det är nu klart att det kommer en uppföljare till Sex and the city- The movie, om jag gillart? Kanske gillar det mest av alla i hela världen :D

Idag blir det att stressa in till köping direkt efter jobbet, ska dansa salsa.. det kan ju vara en av de hetaste dansstilarna eller nej de är fan PORRIGT ;P

Efter salsan ska jag träffa min syssling Linn som är gravid :) sen blir de hem och ta ett skönt bad och krypa upp i soffan och kolla på SATC- The movie med mammsen!


Tänkt att ett sms kan göra så mkt- är så glad att jag har dig baby! :D

2 kommentarer:

retzina sa...

hej baby! jag vet inte riktigt om jag ska stanna kvar imorgon.. men jag vill träffa er för jag saknar er så jag överväger det absolut :) vi kan väl höras imorgon! puss

retzina sa...

jag stannat imorgon ;) så nu vill jag seeeeeees!