Site Meter

torsdag 19 februari 2009

hej girls!

Senaste tiden har jag varit så himla trött och less, inte velat göra något och bara slappa hemma.. men de är väl den här perioden va? Har för mig att jag känt samma sak de senaste åren i slutet av feb.. men snart går vi mot ljusare tider! Har även gjort enhel del slarvfel på jobbet, blir helt galen på mig själv.. måste börja tänka en gång till, skärpning Lindha!

Det ska verkligen bli skönt att komma iväg i helgen, bara kramas, slappa och må bra. I need it :)
Det blir nog lite bio och god mat, passar mig perfekt. Fan vad jag längtar :D nu tycker ja att klockan får gå liiite fortare!

Vi hörs säkert på bussen <3
Jag har skrivit ett längre inlägg på våran blogg tjejer, läs det och skriv så att ja har något att läsa.. älskar er! PUSS

3 kommentarer:

matilda sa...

jadu, du är inte ensam att känna dig off. hoppas också att det bara är en period.. känns som vi måste hitta på en massa kul saker?? det här håller inte...
ha såskoj i oslo :)

Lindha sa...

Nej de här håller fan inte, jag vill ha sol o färgglada drinkar! <3

matilda sa...

fucking me toooooooooo.
och en kort tight kjol.
höga skor.
brunt skinn.
mm
mm
mm