Site Meter

fredag 13 februari 2009

hej världens sötaste vänner pupipupi :)


Idag är de fredag, skööönt tycker jag. Idag har jag jobbat ensammen på förmiddagen, tur att jag haft sköna vänner på msn som pratat lite med mig iaf :) nu är syster här och vi ska ha en mkt effektiv eftermiddag! Sen är de helg jihoooo, ska åka till arbogabacken med kusin, nån som ska med? kom igen nuuu :D sen blir de hemmakväll i sängen me lite godis o bra filmer, ladda inför morgondagen. Dagen kommer starta me ett gympass eller långpromenad sen blir de lunch o fix inför min systers killes 30års middag, efter det blir de in till eskilstuna o gå ut me mina tjejer, så bli så kul o ja tycker att vi kör på urspårat de va ett tag sen tjejer, bah spåra fritt :P


vi hörs imorn eller kanske ikväll om ja har alldeles för tråkigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bah spåra fritt :) Det väcker minnen, snart kör vi igen!