Site Meter

måndag 16 februari 2009

ZzzZZz







Okej bilderna vägrar att flytta på sig, så ni får ha överseende med hur och vart de ligger, är ju inte så van att lägga in massa bilder här men de ska de bli bättring av!
Nu skulle ja egentligen sova.. är rätt risig idag :P men tänkte berätta en kortis om helgen. I fredags var jag bara hemma, de blev inge snowboard men vi ska planera in en helg och dra iväg lite senare! I lördags var det 30 års fest för min systers karl, väldigt trevligt! Sen blev de utgång me tjejerna o grabbarna i fotbollslaget - jävligt kuuul.



Idag har ja legat deckad och varit på kalas för min andra systers karl :)



Visar lite bilder från helgen.. ja hade en kjol på min över bodyn tills vi började showa lite, brukar väl aldrig hända? :P
Rosorna är från min karl på alla hjärtans dag, hur söt är han inte? :D





sov sött

4 kommentarer:

matilda sa...

HAHA... ja då inväntar vi mina bilder.. tss. vi är fan en klass i sig, för posar de andra som vi 2? nää ;)
mongo är bäst!

Lindha sa...

ahh asså de va hög klass på mina bilder, du måste kolla på resten hahah

Anonym sa...

Vaa!? ja tycker att ja posar asbra ju! :P Puss!

Lindha sa...

ah elin din pose är grym också ;P