Site Meter

måndag 23 februari 2009

Ny vecka - ny start

Nu jävlar ska jag försöka mig på en riktig nystart! Jag känner att jag har fått mkt mer energi efter helgen och den ska jag använda till någon riktigt bra. Varje måndag skriver jag en sån här plan över veckan, fått inspiration från blondinbella, det fungerar jätte bra. Här får ni ett litet utdrag, har hoppat över en hel del saker som jag inte vill visa :P

Jobb - ja ska jobba självständigt, effektivt och tänka efter en extra gång på varje kund så att det inte är något jag glömt bort att justera eller göra!

Hälsa - jag ska komma i säng tidigare, jag verkligen måste. Sömnen är absolut viktigast för att allt annat ska fungera för mig. Jag ska träna eller gå ut och gå varje dag denna vecka. Planen är mån-gym, tis-promenad, ons-aerobic, tors-salsa, fre-promenad och i helgen ska det bli både gym, promenad och förhoppningsvis ett salsapass på söndag. Det blir inge godis i veckan, inte änns en chokladbit ( varför skrev jag det där?)

Relationer - Här ska det fixas och donas lite, lite vänskapsrelationer ska läggas mer tid på känner jag + att jag ska ringa 2 av mina närmaste vänner minst 2 ggr denna vecka osv.. och annat smått o gott men de kan jag inte skriva här eftersommina vänner läser :P

Övrigt - Jag ska laga mat hemma inst 2 ggr denna vecka, jag ska avlasta mamma med tvätten. Jag ska packa upp min oslo väska redan ikväll o inte låta den ligga på golvet hela veckan. Jag ska vara piggare, gladare och jag ska bara äta nyttigt.

Att sedan utvärdera veckan är ju inte alls lika kul men de är välbehövligt!

Inga kommentarer: