Site Meter

söndag 8 februari 2009

slapp söndag

Ligger i sängen med en smoothie, min kalender, min bok, en ny tidning och datorn. Hur skönt är inte det?

Min födelsedag blev riktigt lyckad, största överraskningen var nog att jimmy dök upp, de va trevligt :) på fredagen blev det lite middag och vin med tjejerna och där dök jossan upp, behöver jag säga att jag älskar när folk överraskar mig? :D sen sov joss, cili, mille och matti över!

På lördagen blev de frukost me girlsen sen en promenad med hundarna innan syssling Linn kom förbi en snabbis, efter det åkte jag och hämtade baby :) vi kollade på film, gick promenad, käka pizza, basta, bada juquzzi och avslutade kvällen med en skön massage, så välbehövlig kväll! I morse/dag blev det en massa mys innan de va dags för honom att åka tillbaka till oslo :(

tog en långpromenad med hundarna, ett varm bad och åkte en sväng till syster innan jag hamnade här i sängen!



Jag har en ny superfin kamera, så nu ska det bli lite mer bilder här :P

Inga kommentarer: