Site Meter

torsdag 5 februari 2009

tooorsdag och inte vilken som helst..

utan mitt födelsedag :D hihi.

Kom nyss hem från jobbet, blev en kortdag idag men imorgon blir det nog en heldag hoppas jag på, måste få ihop lite stålar juuu :P

Jaha då är man alltså 24 år, usch det är verkligen gammalt! Jag är ju känd för min födelsedagsångest och idag är väl egentligen inget undantag.. uhhhh.

Dagens plan: lunch, till västerås - shoppa - träffa min studievägledare för planer på framtida studier, danspass i köping, hem och käka tacos med släkten :) kommer nog bli en superbra dag!

PUSS

5 kommentarer:

matilda sa...

kulllll att du ha fullt upp idag då, ingen vill leka med mig idag :(
grattis iaf babyboo!
vi seeeees imorron. :D hihi

MammaRebecca sa...

Grattis:)

MammaRebecca sa...

Ja då med oss är allt bara bra:)hur e de med dig då? länge sen man såg dej.

Cili sa...

Whaaa whaaa! puss

MammaRebecca sa...

Du har blivit utmanad i min blogg:)