Site Meter

måndag 30 mars 2009

Måndag

Jag är fortf snoorig och nu dessutom hostig :/ men ja sitter här på jobbet för i need money :P ska jobba fram till klockan fyra idag sen ska jag åka in till Eveline som ska fixa lite nytt i mitt hår.. vet inte riktigt hur än.. hihi men blir väl troligtvis som vanligt!! Ska bli kul och känna sig lite vårfräsch iaf!!

Efter det ska jag jobba lite åt papi, ska inte gå utanför dörren och ingen träning på några dar för jag måste bli helt frisk och det fort :P så träningstiden ska jag lägga på att slappa och jobba åt pappa, så hej lite extra kilon denna vecka :P

I lördags var jag bara hemma hela dagen, min syster var hemma från sthlm och min andra syster och hennes familj var nere och käkade.. grillat :D gillar när det är fullt hus!! Sen åkte jag och syster Ulle till kungsör och kikade på teatern och sen bjöd ja henne på mat! Sen upp till mimmi där mina fulla tjejjor var och vi hällde i oss massa vin :D sen träffade jag jossans mamma som frågade om ja inte skulle med till jossan på söndagen o de ville jag ju, så ja sov hos Anna&Magnus i jossans säng och gick upp klockan sju bakis, trött, sunkig ( gammalt smink, ingen hårborste, tandborste, sjukt snorig osv :P) och så drog vi till norrköping och hängde där hela dagen :) jossan blev skapligt överraskad och glad, jag gömde mig och de blev lite "spårlöst" utöver det hela med tårar o grejs :P

Hoppas på att åka en kort sväng till oslo på torsdag kväll till lördag morgon., min älskling ska ju jobba men ja känner att jag verkligen vill träffa honom.. blir ju två kvällar och två nätter ihop iaf, det är vääärt hur mkt som helst :) på lördag fyller Fredde (lillkusin) 20 år så då jävlar ska vi festa, spååååra med honom :D så då måste jag ju vara hemma. Lite mkt fläng men det är det värt ;P all for love...

PUSS hetingar

Inga kommentarer: