Site Meter

fredag 27 mars 2009

Fredag kväll

Nu vet jag orsaken till mitt låga humör denna fredag, snorig as hell och på gränsen till feber - kan det bli mer jävligt? Ahh lite kanske!! Men det är drygt som fan.. ligger just nu nerbäddad i soffan med två fleecetröjor :/ jag som skulle ha myskväll med älsklingscili.. hoppas vi kan ses snart iaf babylove, svårt när vi båda åker till våra pojkar som båda bor långt bort och när vi inte bor i samma stad längre, livet är tufft när man börjar växa upp! Jag vill att det alltid ska vara den sommaren då vi alla bodde i samma stad och kunde hänga varje dag och livet lekte..

Dagens största händelse och det som piggar upp mig lite här på soffan är att min äldsta syster Therese ska gifta sig med hennes underbara karl Robin nästa sommar/höst i sep 2010 :D Hon är ju den person jag umgås mest med nu när vi jobbar ihop, vi sitter i ett litet rum bara hon och jag oftast 8 timmar om dagen och hon har alltså hållt detta hemligt för mig!!!! Så skickar hon ut inbjudningar med posten som jag hittar när ja kommer hem, blev ju fullkomligt galen här hemma :D Dom ska gifta sig vid en strand i medelhavet så närmaste familjen ska resa med!!!!

3 kommentarer:

Tess sa...

I got you :p

Lindha sa...

verkligen, är såå lycklig för er skull :D

Mimmi sa...

Men åååh vad kul!!! :)