Site Meter

onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Nu sitter jag och väntar på att en kund inne hos kent ska bli klar och ge mig lite arbete :P Hoppas att han har med sig lite att göra åt mig!! Annars blir det nog snart dags att bege sig av hem. .

Igår lagade jag mat åt familjen bjöd även in syster och hennes familj blev full fart som vanligt - jag gillart :) Sen åkte jag in till kungsör och tog en promenad med min nu mkt gravida vän Mimmi :D sen kom även elin o sandra <3

Idag ska jag träna aerobics och försöka fixa lite med min deklaration från norge.. den är lite klurig må jag säga!!! Ska även sätta fart och söka massa jobb för ja vill ha ett jobb i oslo nu på stöört, bara GI MAJ :P

5 kommentarer:

matilda sa...

öööj inge norge papper utan mig ;P tänk på att jag inte förstår nått av det hihi!
saknar dig!

matilda sa...

yeah, du är en duktig tjej du :)
bra att jag har en så flink jenta till bästis ... hihi puss

matilda sa...

läs vårab blogg, nu har jag svarat! :) pussis

Mimmi sa...

Mkt gravid. Haha. Sötnos :). Men jag är fan ganska gravid nu. Det känns dock inte som det! :) Fast det kanske är tur det! :) Puss

Lindha sa...

haha men gumman jag tycker att vi kan kalla dig mkt gravid nu :) de är helt underbart att andra generationen av vårat gäng kommer skapas snart ;)