Site Meter

fredag 27 mars 2009

Fredag!

Äntligen fredag, men de känns inte lika skönt som vanligt, vet inte varför. Önskar att ja bara skulle mysa i soffan med min älskling o massa godis!!! :/ men ska iaf mysa me cili ikväll...

Sitter på jobbet nu, gick ner till klockan elva o då fanns det ganska mkt jobb inne, så ja blir nog kvar till halv fem, så det är ju bra. Imorse blev det en morgonpromenad vid halv nio, kallt så in i helvete :/

imorgon ska jag och mamma ut och springa, hämta min syster, äta god mat, barnen kommer ner och ska sova över, teater med syster o kanske lite vin med mina tjejer.. får se hur de blir me de.

Önskar att jag satt på oslobussen o såg min älskling stå och vänta på mig på centralen.. <3
Men vet ni? de kanske har löst sig me jobb nu, håll tummarna.. snart drar jag :D

Inga kommentarer: