Site Meter

fredag 13 mars 2009

TGI FRIDAY

Det var länge sen jag längtade så här mkt efter helg, ska faktist bli riktigt skönt att ha en helg hemma och hinna med att göra sånt man inte hinner i veckorna :) o bara ha tid att slappa!!!

Idag blir det en heeeldag här på kontoret, mkt jobb nu o de klagar jag inte över :)
Sen hoppas jag på en lång promenad alternativt en jogging runda med mami, sen ska jag göra pitabröd åt oss ikväll som vi ska äta framför tvn.. va faktist längesen jag umgicks med familjen fast jag bor hemma, är lixom aldrig hemma :P sen ska jag nog gå över till grannen ( patriks föräldrar) där patrik&fredrik kommer att hänga! Fick ett samtal från en bästavän som bor i vårt underbara grannland nyss också :D så planerna kanske ändras lite hihi..

imorgon hoppas ja att de blir en tripp upp till sthlm, till min syster som jag inte träffat på så länge! och sedan schlagerfinalen med mina pinglor <3

ha en superbra helg :)

5 kommentarer:

matilda sa...

så planerna kanske ändras lite.. mmm för sådär kan man juh skriva?? INTE!!!!!!!!!

Lindha sa...

hihi ;P

matilda sa...

meeen din fjant!!! :P

Anonym sa...

duvet ju redan,men vill att de ska bli en överraskning för de andra :P

matilda sa...

eeh fattar ingenting.. jag vet väl inget!? hmm :)