Site Meter

söndag 15 mars 2009

Hej små sockertoppar!

Vad mkt lite sol kan göra? Jag behövde verkligen den här solen!
Lite update om helgen då..
I fredags blev det en promenad och sedan gjorde jag mat och hängde i soffan med familjen.. kollade på benjamin button, vilken kanonfilm!

I lördags blev det kanonfrukost med godaste mackorna framför nyhetsmorgon, sen promenad till Mormor&Morfar o tjattra lite me dom, sedan tog vi en superlång promenad, jag jobbade lite åt pappa, åt god mat, åkte hem till Farmor&Farfar och slutligen hem till Mimmi&Jocke och myste framför schlagern... dit även maxi kom :)

I dag blev det ännu en kanonfrukost ( tekakor med potatissallad&rostbiff + blodapelsinjuice ) framför nyhetsmorgon, sedan lång promenad i soooolen, tvättade bilarna, grillade korv ute med barnen, lekte i lekstugan, gick och klappade lite hästar och busade utomhus ett bra tag. Sedan blev de lite jobb åt papi och till sist ett bad och lite bastu :) Nu är de snart dags för mig att krypa ner i sängen med min bok o ringa min älskling! Eftersom ja inte vågar se Beck.. hihi...

Nu tar vi nya tag i veckan, blir nog oslo på torsdag och det ser jag fram emot - som tusan!

4 kommentarer:

retzina sa...

jag förstår nu varför du ska till oslo! erkänn att det är för att gabbe har kryckor :P hahaha

Lindha sa...

HAHA, jaaa självklart :D

matilda sa...

hmm ja 7 blir väl bra, om du nu inte kan tidigare? ;)
vet inte om löpbandet funkar, det var juh pajjjj i fredags iaf när jocke had vart dör. :(
puss

matilda sa...

halv 7 blir helt perfekt. :)
pööössss