Site Meter

tisdag 17 mars 2009

Tiiisdag

Hoho, ännu en dag me sol :) ser strålande ut, önskar bara att man fick göra annat än att kolla ut på solen :P Men efter jobbet ska jag&mami ta en joggingtur eller promenad beroende på hur mami känner sig idag.. Sen blir det lite käk innan jag svänger in till storstan kungsöööör och träffar JOSS som är hemma för första ggn på hundra år :) Jag, joss&matilda har en väldigt viktig uppgift att ta itu med ikväll.. sen blir de lite tjejmys hos Mimmi eller Malin?! (mig spelar de ingen roll :D)

Nu vill jag att de ska bli tooorsdag, snabba på dagarna!!!

2 kommentarer:

matilda sa...

du, vill du att jag sätter in 500:- på ditt konto eller vill du ha 500 direkt i handen...?
så att du kan sätta in det på mitt konto i oslooooooo..
jaaaaag villllll också följa med :(

retzina sa...

hos miiiig! ;)