Site Meter

onsdag 29 april 2009

onsdag

Idag har jag jobbat på dagis, så jävla kul :D Har aldrig jobbat på dagis förut men mamma jobbar ju där och dom hade en liten vikarie kris imorse och eftersom mamma visste att jag var hemma idag så ringde dom mig!! Fick vara på Liams avdelning och han undrade nog vad moster gjorde på dagis :) Blev lite kaos under maten annars flöt de på fint, va ute och lekte i sandlådan, gungade, ritade och läste böcker, kanonhärliga ungar!!!

Nu ska vi snart käka och sedan blir de aerobics, sista för terminen, känns lite trist och jag känner mig inte i bikiniform än :P men de kommer hehe..

Har också blivit en liten sväng till arboga där jag köpte en promenad/jogging jacka :) skulle egentligen velat hänga på joss till eskilstuna men det hade blivit alldeles för stressigt!

Imorn är det valborg och fest som bara den och på fredag kommer min älskling till sverige :D

PUSS

Inga kommentarer: