Site Meter

söndag 3 maj 2009

maj maj måne

Torsdagen blev en riktig toppenkväll enligt mig, superlyckad förfest nästan lika galen som förr i tiden! Jossan kom igång ordentligt och då smittas man ju med lite så de blev en del galna samtal :) Sen blev det hur mkt dans som helst i arboga och det har jag saknat att gå ut och dansa hela natten lång!! Träffade på en hel del sköna prickar också, alltid lika kul! På fredagen blev det stek i solen hela dagen, tvättade bilen, hjälpte mamma&pappa ute i landet och sedan hämtade jag min älskling vid bussen :) sen blev det grillning och bara hänga hemma med M&P. På lördagen åkte jag iväg på hästtävlingar med Cili - jossan tävlade. Hade med oss picknick och njöt av solen, astrevligt :D Sen hämtade jag upp Jose och vi tog en lång springrunda, iaf han som envisades att springa två varv, bara för att reta upp mig ;P Sen blev det grillat igen - kyckling :D sen tog vi hundarna och gick ner till Mormor&Morfar, så trevligt så! Egentligen skulle vi till arboga och dansa lite salsa på en salsafest men vi kollade på film istället :P haha, ovanligt att vi aldrig kommer iväg på något det blir alltid något i vägen för oss.. :P Men i sommar ska vi dra ut och dansa minst en dag i veckan :)

Nu är Pauls föräldrar här från Irland så det blir tre rätters, sen blir de träning ikväll första ute träningen i valskog - Matilda, jag har messat dig!!!! ska du med eller? :)

PUSS

Inga kommentarer: