Site Meter

torsdag 16 april 2009

tjöttis

I går när jag åkte hem från jobbet så var det helt slut på jobb, så jag tänkte att jag skulle få världens skönaste sovmorgon (kan ju behövas efter helgen..) Så igår kväll var jag så nöjd när ja gick och la mig, pratade flera timmar med josé... så vaknar jag kvart över sju av att min syster ringer och säger att barnen är sjuka och att hon pratat me kent som berättade att de kom in två kunder i går kväll.. gaaah bara pallra sig upp alltså. Men ja ska inte klaga ( haha som jag redan gjort) för ja vill ju jobba och jag behöver varenda krona den här månaden, jag hoppas att ja kan jobba VARJE dag av de dagar som är kvar i april..

nu ska ja ta en powernap och vakna upp och hungra efter lite bokföring :P två grymt sköna kunder iaf, går ju som smoooort!

ikväll kommer jossan och käkar me oss, de va så längesen hon var hemma hos mig, ska bli mys + att jag och mamma ska ut och springa idag.. har sagt det i flera dar men något har hela tiden kommit i vägen men idag mina vänner ska det fan ske! Snart vårruset!!!! :D

Inga kommentarer: