Site Meter

fredag 17 april 2009

FREDAG

Äntligen fredag :D sovmorgon, sol och fredag - kan dagen starta bättre? typ inte :P

Ännu bättre är att Jossan var och käkade hemma hos mig igår och vi började snacka om resan och bestämde oss för att skriva ett kladdmail till resebyrån vi ska åka med, sen slutade det med att mailet blev postat och nu har vi fått svar, vi är alltså på steg ett nu tjejer ;P Nu börjar våra drömmar bli verklighet och det är så spännande att planera :) Det kommer ju bli vårt livs coolaste resa!!!!

Nu ska jag fixa lite här nere på jobbet, ska avsluta en kund o kika på vad som finns till nästa vecka sen ska jag hem och jobba lite hos pappa igen innan jag beger mig in till kungsör. Ska träna med min matildis och sedan mysa med alla godbitar!

im soooo happy

Inga kommentarer: