Site Meter

lördag 16 maj 2009

lördag

hej sötnosar! resan gick bra och vi kom hem med alla väskor :) hehe.. nu ska vi glida ner på stan och shoppa lite.. eller inte jag eftersom alla mina pengar åker in på sparkontot nu.. :/ men kul o kolla lite. Ikväll blir de fetfest och förhoppningsvis ska mirjam med :) annars blir de ja o grabbsen, vi ska iaf ut o dansa kommer bli gööööj. Hoppas ni har de bra där hemma mina hjä'rtan önskar att ni skulle med ikväll <3
nu kommer snart baby säga att ja är seg dags att fixa mig lite :P

och vårruset gick jätte bra, sprang på 29 även fast de va stopp lite här och där, är jätte nöjd!
kände mig inte speciellt trött och ingen träningsvärk :)
pusss

2 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Va kul att du hittat kärleken och ska flytta till Norge eller har flyttat:) Jag önskar dig all Lycka

Lindha sa...

tack sötnos :D