Site Meter

fredag 15 maj 2009

Fredag

Sitter i min säng nu, lyssnar på lite musik. Om tjugo min kommer mormor&morfar och hämtar upp mig och skjutsar mig till örebro! Mamma&Pappa flög ner till helsingborg vid tolv tiden, pappa hade något möte där nere så de ska spendera helgen där..

Två resväskor och två vanliga väskor står klara i hallen, nu ska jag packa ihop datorn, som ja ska ha med mig inne på bussen.. har två nya gossip, ett nytt greys och typ fem desperate att kika på :)

Vi hörs mina vännen, nu börjar en ny del av mitt liv.
Kanske slänger in ett inlägg på vår gemensamma blogg under bussfärden, brukar dyka upp mkt tankar där.

Jag älskar er! Ta hand om varann..

1 kommentar:

mimmi sa...

Jag kommer sakna dig sjukt mycket vännen! Men jag vet att du kommer ha den bästa sommaren i ditt liv! Och du kommer ju komma hem titt som tätt :). Hur gick det på vårruset undrar jag? :) puss