Site Meter

torsdag 14 maj 2009

liiite mkt nu...

Igår var jag uppe hos syster och myste med barnen och det var supermys tills saga fick en sticka i hälen. Den åkte in djupt i foten och gick inte att få ut, Saga stortjöt och hade ont.. så det slutade med att vi fick åka in till familjeläkarna som har öppet på akuten. Det blev två bedövningssprutor, dom fick hålla fast henne och hon grät och skrek "ni gör illa mig, jag vill inte, sluuuta" Jag tyckte att det var JÄTTE JOBBIGT att se när dom höll fast henne och se henne så ledsen och det måste ju ha gjort ont jag är själv rädd för sprutor.. men jag försökte läsa en bok för henne under tiden och torka tårar jag lovade henne också ett paket och nu har hon bestämt att hon vill ha hästborstar i paketet (deras nya granne har en shettis som hon får rida på) Tess lovade ridning&badhusbesök och sedan fick hon tre klistermärken så dagen slutade nog OK iaf för henne.. lilla gumman.. stickan kom iaf ut, den satt ganska djupt och han fick hålla på med pincet och skalpell ett tag.. så nu måste jag hinna in till stan och handla hästborstar också, och ROSA ska dom vara :)

Idag springer vi vårruset, slutar halvfem, ska äta och sedan åker vi till örebro halv sex.. frågan är om jag hinner fixa bortar idag? ikväll när jag kommer hem runt tio ska jag in til lpatrik och hämta gossip, desperate och greys som ja ska ha med mig till oslo.. och imorn blir de jobb sen hem o duscha och kasta sig iväg.. tiden är inte på min sida men de löser sig :)

Hoppas ni får en fin o stressfri dag!

3 kommentarer:

matilda sa...

stackrs saga :(

LYCKA TILL IKVÄLL. FULL FART. HEJJA HEJJA. WIIIIIHO!

Lindha sa...

tack bästa, blev lite sugen på att mysa med er ikväll ju när jag pratade me dig.. :/ men ja ska springa och tänka på er <3

matilda sa...

japp och vi kommer hejja på dig och ge dig extra kraft i tankeöverföring. :) bra va! :)
puss