Site Meter

söndag 24 maj 2009

söndag

hej mina bästa! har inte så mkt tid på mig att blogga för vi ska ut och köpa mat, ska äta tacos! De brukade jag och min tilda äta när vi bodde här och längtade hem.. och idag längtar jag lite hem faktist.. typiskt söndagar när jag vill leka med barnen, gå en långpromenad med mina föräldrar, busa med mina hundar och sedan grilla med mina fina vänner. Meeeen om en vecka åker jag hem och myser med mina kära där hemma :)

Vi har iaf haft en superbra helg, i fredags jobbade vi båda två sen stack vi ut och sprang och körde massa styrka, armhävningar mot en bänk, utfallssteg, dips mot bänk, situps osv. superskönt :) sen åt vi middag och gick ut och drack drinkar och dansade hela natten, chalo, robin och max var också med, supertrevligt. I går var vi på stan hela dagen sen solade vi i parken och därefter blev de grillning ett stort gäng, jag, jose, chalo, robin, max, chris, samira, jessica, mirjam, gabbe, chrisse, larssa halva KAK :P sen drog vi till tullins och drack vin :P idag sov vi alldeles för länge och nu har vi nyss kommit in från en tre timmars promenad runt runt i oslo, i love it!

nee, nu är karln superhungrig, time 2 go. saknar er!!!
ring eller messa gärna :P

Inga kommentarer: