Site Meter

torsdag 21 maj 2009

torsdag

Just nu sitter jag ochkollar när jose försöker para ihop alla rena strumpor, väldigt underhållande :) Idag är det röd dag här i norge så vi tog en lång sovmorgon, sen gick jag en promenad med max efter det blev det lite basket för grabbsen och jag solade :P sen packade vi picknick och gick till frognerparken allihopa! Nu ska vi snart laga lite käk och sedan ta en kvällspromenad. Igår kväll gick vi ut och gick vid klockan tio och kom hem kvart i tolv.. bara strosade runt och pratade om livet, så sköönt! Hittade massa nya väger där jag aldrig gått, älskar att vara i en ny stad och se nya saker :D

Imorgon ska jag jobba från nio till tre och imorgon kväll ska vi gå ner till aker brygge och dricka vin - firar 5 mån imorn hehe så en anledning att få ta ett glas vin :P Hoppas på strålande sol imorgon också.