Site Meter

lördag 20 juni 2009

Lördag

Ohh yees, vi fick samma midsommarväder som sverige. Stod och jobbade i köket och hörde att ala kvittrade ute i restaurangen pratade om vädret köpe glass osv, o sen när ja kommer ut i restaurangen fem min senare så ÖSER regnet ner, det haglar och en kund sa att det var snöblandat regn (?) Så vi fick inte heller nå vidae bra midsommarväder :/ från bikini till tröja och jacka.. skumt väder! Vi hoppade över picknicken och gick ner till aker brygge och kikade på lite uppträdanden, de var kallt men mysigt :)
Sen blev de en tidig kväll, jag somnade till en film vi satte på, imrse blev de tidig morgon ar redan varit te och sprungit ;) Nu äter jag frukost och sedan ska viner på stan, solen skiner och jag har tänkt att ha min jumpsut :P men med tanke på vädrets osäkerhet kanske de inte är så smart? ska iaf ta ett glas vin på någon uteservering och ladda för ikväll :D För ikväll ärdet midsommarfirandepå hög nivå vi ska göra en stång ( killarnas uppdrag) och så ska jag göra en krans :)

puss på er mina älskade!

2 kommentarer:

matilda sa...

ååh vad det ska bli kul på fredag! glöm inte vinet ;)
tok längtar efter dig!

Lindha sa...

jag længtar som tusan nu också, har redan børjat packa :D